Wednesday, November 5, 2008

trebuie sa incercam

Merg in fiecare zi pe teren. Am ajuns sa cunosc foarte bine zona Drumul Taberei. Am vazut zilele acestea foarte multe strazi pe care nu se poate circula si oameni oropsiti, ... as spune ca m-am speriat, dar mai mult decat inspaimantata as putea spune ca am fost coplesita de un sentiment de revolta.
Da, m-am revoltat cand am vazut toate acestea.

Foarte multi mi-se plang ca nu mai au parcuri, ca dl. Primar Poteras a exploatat fiecare bucatica verde pe care a gasit-o. Este inadmisibil. 

Saptamana trecuta am fost alaturi de grupul Realitatea-Catavencu si am plantat braduti.
Iar saptamana asta, aud de la oameni ca se desfiinteaza din ce in ce mai multe parcuri. Din lipsa de locuri de parcare, oamenii din zona incearca sa foloseasca fiecare centimetru din verdeata ramasa pentru a-si parca masinile. Un administrator de bloc m-a rugat sa intervin si sa taiem niste pomi din minuscula lui zona verde si sa facem loc pentru cateva locuri de parcare... cu greu am reusit sa-l conving ca exista si alte solutii, iar verdeata e extrem de necesara pentru noi toti.

Nu e normal! Trebuie sa facem ceva. Trebuie sa luam atitudine. Este in folosul nostru si depinde de noi. Ceea ce ma bucura este ca reusesc, pentru cateva minute sa vorbesc cu niste oameni si sa le redau putina speranta. Simt ca au nevoie sa stie ca e cineva care chiar isi doreste sa ii ajute.

Ieri, am discutat cu Cristian Diaconescu despre posibilitatile de a construi metroul in Drumul Taberei. Metroul ar fi o solutie ideala pentru fluidizarea traficului. Dar, si mai mult, pentru oameni. Pentru ca de multe ori, in ziua de azi, cu metroul ajungi mult mai rapid unde ai nevoie, decat cu orice alt mijloc de transport si aici includ si masina proprie. Am vrut sa vad care sunt optiunile, pentru ca tronsonul de metrou in Drumul Taberei sa devina realitate.

8 comments:

Anonymous said...

am si eu o intrebare? unde ai trait pana acum? spui ca ai vazut oameni oropsiti. si pana acum au fost acolo dar de ce de abia acum ii observi?

Anonymous said...

Scuze, o sa fiu putin rautacios, dar e ciudata cum toata lumea "observa" gropile, oamenii necajiti si alte asemenea doar atunci cand e "necesar" sa le observe. De ce nu observam toate astea TOT TIMPUL. Si sa si facem ceva. Copaci am plantat si eu. Dar i-am plantat fara sa aduc reporteri dupa mine. I-am plantat pentru ca pur si simplu am vrut sa fie mai frumos in spatele blocului, sa fie un metru cub de oxigen in plus la sfarsit de an, sa se bucure pasarile ca au unde sa cante dimineata.

hmm, imi vin acum in minte reclamele la produse. Orice fel de produse. Daca nu faci reclama unui produs, nu exista. Nu stie numeni de el, nimeni nu-l cumpara.

just my 2¢ opinion

Mihai PALADE said...

Eu unul, inainte de a ma ocupa de metrou (care nu are cum sa iasa sub 5 ani de zile!; vezi experientele similare ...), m-as concentra pe extinderea liniei de metrou usor Ghencea - Trafic greu - Marriot - Izvor.
http://mpalade.wordpress.com/2008/10/31/am-o-idee-geniala/

Anonymous said...

O admir foarte mult pe Luminita..pentru ceea ce face..se lupta cu morile de vant..eu am incredere ca o sa faca o treaba foarte buna...Sunt alaturi de ea ...nu am vazut om politic mai devotat! Am vazut-o pe Luminita de foarte multe ori in Drumul Taberei, vorbind cu oamenii fiind aproape de ei..alti contracandidati se multumesc oferind sarmale in parc, tricotand la tv sau provocand scandaluri! Cristian33

Anonymous said...

In primul rand vreau sa va salut, doamna Luminita Anghel caci asa e de cuviinta.
In al doilea rand, am si eu o intrebare pentru dumneavoastra: spunand ca ati ajuns sa cunoasteti foarte bine drumul taberei, inseamna ca nu locuiti in Drumul Taberei? Pentru ca credeti-ma pe cuvant ca eu stau de 3 ani in acel cartier si am ajuns a il cunosc foarte bine nu ca as fi vrut ci ca am fost nevoit cand dimineata ma gandesc la mii de variante de traseuri si stradutze laturalnice ca sa pot iesi din Drumul Taberei sa ajung la serviciu. Imi pare rau dar nu intrevad nici o speranta ca aceasta problema sa se rezolve indiferent de cine ne va reprezenta in Parlament. Singura solutie ramane sa schimb Colegiul daca nu il va schimba vreo modificare legislativa.
Mult Succes!

Anonymous said...

Problema parcarilor in Drumul Taberei vad ca nu o abordeaza nimeni. Uitati domana Anghel, o alta problema ce necesita stringenta rezolvare. Stiti cate masini sunt in zona Drumului Taberei si cate locuri de parcare sunt necesare?
Va invit in noptile de week-end, pe la 11-12 noaptea sau mai tarziu, in zona restaurantului Drumetului sa vedeti haos in trafic din cauza masinilor manelistilor veniti la restaurant, parcate pe 10 randuri pe bulevard de nu mai ai pe unde trece iar locatarii care locuiesc in zona daca din intamplare se intorc acasa nu mai au unde sa parcheze?
Sa nu mai vorbim de zgomotele animalice pe care le scot petrecaretii care ies din imobil in miez de noapte cand tot omul incearca sa se odihneasca.

Anonymous said...

Poate ca Luminita a vazut problemele si inainte, dar acum are ocazia sa faca ceva...eu unul chiar cred ca daca i s-ar da ocazia ar face tot posibilul.

Anonymous said...

Intradevar, problema parcarilor in Drumul Taberei ar putea fi un proiect ce poate fi abordat in campania electorala!Si daca tot sunt asa multe masini inseamna in Dr. Taberei inseamna ca sunt si accidente. De ce nu abordati ca proiect infiintarea in zona a unei sectii de politie de constatari accidente usoare.
Mult Succes!