Saturday, November 1, 2008

Primul pas

Azi, 1 noiembrie, am facut primul pas in campania electorala.




Am inceput oficial campania electorala, la mine in colegiu.




Fiind prima zi de weekend, am ales sa merg in parcul Moghioros pentru a lua contact cu oamenii pe care doresc sa ii reprezint, familiile tinere cu copii si pensionarii. Alaturi de mine a fost si David, care si-a facut o gramada de prieteni. Am impartit baloane din campanie. Dar socoteala de acasa nu s-a potrivit cu cea din targ. Pentru a aduce un zambet pe fetele copiilor ramasi fara baloane, David a fugit si a luat baloane de la vanzatorii ambulanti si le-a impartit noilor lui prieteni.



Am vorbit cu toti cei prezenti, am raspuns la intrebari cat mai diferite, unii m-au intrebat de ce am intrat in politica, altii m-au intrebat care este profesia mea, sau daca eu sunt doar artista. O mare parte dintre ei au fost surprinsi sa afle ca eu am studiat psihologia, si, pe langa profesia de artist, sunt un bun manager al companiei LA Entertainment Intl., care in ultimii doi ani a devenit una dintre cele mai profesioniste companii.

Am avut alaturi de mine tineri membrii PSD, care au venit sa ma sprijine si care mi-au oferit ajutorul lor in... lupta pe care am ales sa o duc. Acest lucru mi-a oferit o siguranta si mai mare in viitorul pe care il am in politica.

Am facut o alegere buna.

3 comments:

Adi Lepadatu said...

Ma bucur ca ati facut asta! Si eu cred in PSD pt ca acum acest partid conduce orashul meu Braila si vad schimbari in bine. Sunt convins ca va fi din ce in ce mai bine. Incet, dar sigur!

Anonymous said...

LUMINITA,EU TE APRECIEZ DE MULT,CA SI CANTAREATA,DAR CEL MAI MULT DE CAND DAVID A INTRAT IN VIATA TA.EU UNA NU AS FI INTRAT IN POLITICA DELOC,PARIEZ DE PE ACUM,CA INDIFERENT DE REZULTATUL ALEGERILOR,MAI DEVREME SAU MAI TARZIU VEI FI SCARBITA DE CLASA POLITICA DIN ROMANIA,DE CULISELE EI.VIS A VIS DE INFIEREA FETITEI,CRED CA BOLNAVI SANT ACEIA CARE CRED CA UN ASEMENEA GEST POATE AVEA CONOTATII ELECTORALE.DIN CATE EU IMI ADUC AMINTE TU AI DECLARAT CA DAVID ISI DORESTE O SURIOARA MULT INAINTE DE A TE HOTARI SA CANDIDEZI.NU PARI O TIPA CARE SA ACCEPTE COMPROMISURI,ASA CA SANT CONVINSA CA VEI LUA HOTARAREA CORECTA,PENTRU CARE TE SUSTIN.DITA-ORADEA

Anonymous said...

Doamna Luminita Anghel, va rog sa ma cautati pt chestiunea cu fetita, am informatii pretioase, va dau si nr tel 0721953985, sunt Prof dr Natalia Ionescu, chiar din vecinatatea colegiului dvs. Succes in toate!