Sunday, October 26, 2008

Viata mea s-a schimbat radical

Sunt o persoana matinala, intotdeauna m-am trezit devreme si nu sunt genul care sa stea sa leneveasca in pat. Inainte imi trezeam fiul, ii gateam micul dejun, il pregateam pentru scoala, si dupa ce pleca el nu ma grabeam sa fug in pat, continuam sa imi beau cafeaua, sa ma uit la televizor, sa urmaresc emisiunile de stiri si sa fug la sala de sport, dupa care imi incepeam programul de lucru: studio, filmari, birou, concerte...

Acum nu mai pot sa fac toate astea. Programul meu s-a schimbat aproape radical, singurul lucru care nu a fost modificat fiind timpul petrecut cu David, inainte sau dupa scoala. Realizez ca viata unui politician nu e asa simpla cum pare la televizor sau in presa. Multa alergatura, nevoie de informare, discutii aprinse, nopti nedormite, intalniri cu oameni, sa fiu mereu atenta la ce se intampla in jurul meu...

Dar cel mai mult ma consuma problemele reale ale oamenilor pe care ii intalnesc. Intotdeauna am fost sensibila la suferinta oamenilor, este un lucru deja stiut, si acolo unde am putut sa ajut si sa ma implic nu am dat inapoi niciodata. Nu pot sa-mi ascund emotiile, asa cum cere consilierul meu de imagine, lucrurile acestea nu pot fi controlate si eu stiu ca fondul meu uman nu se va schimba niciodata indiferent de oamenii cu care ma voi confrunta zilnic in peisajul politic.

Sunt in zodia balanta, pentru mine sunt importante casa, ca loc in care ma retrag cu cei dragi, duminicile la masa cu mama mea, fiul meu si Bogdan, felul in care ma exprim profesional si felul in care este perceput acest lucru de catre publicul meu.

De asemenea, foarte important este sa nu las murdarit efortul meu de a demonstra ca sunt o persoana pe care te poti baza, integra si care nu a facut niciodata compromisuri pentru a ajunge un artist si om respectat. Daca s-a intamplat sa fiu atacata pe nedrept si nejustificat am iesit sa ma apar pe mine si pe familia mea cu demnitate. Intotdeauna am fost un om obisnuit si asa o sa raman. Nu m-am schimbat in 20 de ani de cariera pentru ce as face-o acum?! M-am obisnuit in timp sa nu mai plec urechea la toate nedreptatile spuse de gurile carcotase, ci mai degraba sa ma autoevaluez. Iar atunci cand ma privesc in oglinda incerc sa o fac obiectiv...

Imi plimb catelul cand un alt membru al familiei nu are timp sa o faca, merg la cumparaturi cu fiul meu, imi duc rufele la Nufarul, ca tot omul, imi car singura pungile, si toate astea au fost surprinse de paparazzi, nu foarte binevoitori de fiecare data...

Nu m-am plans niciodata de munca, de drumurile lungi si obositoare prin toate colturile tarii si nici de faptul ca a trebuit sa o iau de la zero tocmai cand imi inmormantam tatal.

Cred ca sunt alte probleme mult mai grave de atat si multumesc lui Dumnezeu ca sunt o femeie puternica, independenta si sanatoasa.

14 comments:

Anonymous said...

Buna Luminita, bine ai venit pe blog. Stiu ca esti o persoana incantatoare si sper ca toata lumea va descoperi acest lucru. Te pup si iti doresc foarte multa bafta in tot ceea ce ti-ai propus sa faci...

Innocente* said...

YOY Ce roşu!! N-am reuşit să citesc nimic din cauza culorii...

Anonymous said...

Sa ai bafta si sa reusesti in proiectul cu candidatura!

bogdan alexandru said...

Daca va pot ajuta cu ceva in campanie, cu mare placere imi ofer sprijinul, locuiesc si traiesc in Drumul Taberei.

Anonymous said...

Cine este Luminita Anghel , omul?
Noi cunoastem artistul care incearca sa devina si politician, desi...hmm, nu stiu daca merg amandoua. Una din ele va avea de suferit, oricum. Sau familia. Sper sa te bucuri de sprijinul lor si sa ai un cuvant de spus in politica. Personal nu sunt fan al PSD, dar te apreciez ca om, ca artist foarte mult. Un lucru este bun: ca tinerii intra in politica. In cativa ani, actuala clasa politica trebuie schimbata total. Trebuie sa se primeneasca viata politica in Romania. Prin noi, prin voi. Succes, Luminita!

Tudorina said...

Doamna, schimbati rosul asta ca ma dor ochii.

Anonymous said...

Bună,

3 motive mari şi late pentru care candidaţi,aţi putea să-mi daţi ?
(în afara celor de genul "o fac pentru că vreau mai mult" ,"pentru că românii merită altceva"...şi bla bla-uri d-astea)

3 motive SINCERE pentru care candidaţi !

Vă mulţumesc !

Anonymous said...

Draga Luminita,

E ok ca ti-ai facut blog (mai nou toata lumea comunica asa), dar e pacat sa-l faci pe blogspot ... nu e profi :) Si apoi culoarea asta chiar e nasoala. De ce nu apelezi la cineva sa-ti faca un blog pe o platforma wordpress si pe un domeniu cu numele tau. Ai avea mai multe facilitati si cu siguranta o tema mai digerabila. Ai putea chiar sa incerci un host de blogging romanesc. Uite unul fain unde ai putea sa-ti transferi blogul cu tot ce ai scris deja pana acum. www.toateblogurile.ro . Mai bine-ti faci acolo un blog ... se misca si mult mai bine.

Anonymous said...

Luminita Anghel, reprezinti penibilul absolut.

Esti penibila. Vrei argumente? Citeste-ti posturile si iti vei da seama ca am dreptate.

Esti vedeta? Vedeta cui? Sau, vedeta unde? In Papa Noua Guinee? Sau in alt univers, ca nu inteleg? Nu incerc sa fiu rautacios, toti avem dreptul la o parere, nu?

Parerea mea e ca esti penibila. Si inca o chestie....tu ce faci? Care e job-ul tau? Ce faci tu?

Anonymous said...

1 prea mult rosu
2 "tot omul" nu isi duce rufele la Nufarul, ci si le spala acasa, dupa posibilitati, la masina sau la mana. cu nufarul ati cam dat-o in balta
3 nu pot decat sa va urez succes in politica, deoarece sunt convinsa ca o sa fiti mai buna ca 99% dintre specimenele care sunt azi in parlament.

Anonymous said...

Sa fiu sincer primul post merge,dar schimba background-ul ca e execrabil.Succes in alegeri...

Anonymous said...

Faza cu "Nufarul" a fost de-a dreptul jenanta!
Si as avea aceeasi rugaminte ca si T de la Timisoara : dati-ne cel putin un motiv sincer pentru care candidati!

Adrian Năstase said...

Vad ca te consideri politician. Te inseli. Esti doar servitorul celor ca Hrebenciuc, Cozmanca, Taracila etc. Esti imaginea lor, poza pe care o aseaza in vitrina ca sa nu li se vada mutrele. Nu vei face/spune decat ceea ce-ti vor cere ei. Daca asta crezi ca inseamna sa fii politician... e placerea ta... Iar grija pentru oamenii de rand, fii linistita, va dispare imediat dupa alegeri si nu te va mai stresa.

Anonymous said...

nu va suparati pe mine, dar ce experienta aveti dumneavoastra in politica si in managementul si rezolvarea problemelor cetatenilor pe care vreti sa ii reperezentanti in Parlamentul Romaniei? Sincer, parerea mea, meseria de artist nu se prea potriveste cu cea de parlamentar. In Parlament trebuie sa intre oameni care au initiative legislative, care stiu cum se fac legi, care cunosc legislatia Romaniei si pe cea comunitara ca sa evite adoptarea unor acte normative ce intra in conflic cu altele deja adoptate sau care apara interesele unor mafioti. Sa imi fie cu iertare dar sa doarma in fotoliile confortabile din Palatul Parlamentului poate oricine.