Monday, October 20, 2008

De ce?

In ultima vreme toata lumea ma intreaba: de ce?
De ce fac asta? De ce nu fac aia? De ce am intrat in politica? De ce scriu un blog? De ce mananc legume? De ce?

Pentru ca, in primul rand, asa vreau eu. Pentru ca stiu ce vreau de la mine si de la viata mea. Si vreau sa imi ating telurile. Nu vreau sa ii las pe altii sa imi zica ce vreau eu. Nu vreau sa ii las pe altii sa imi obtina ce am nevoie. Si mai ales nu vreau sa-i las pe altii sa hotarasca ce nu vreau eu.

Recunosc, am creat acest blog pentru a va oferi posibilitatea de a ma cunoaste. Recunosc, m-am apucat de scris pentru a va lasa sa ma descoaseti. Vreau sa ma descoperiti ca om, si nu ca artist sau politician. Nu am intrat in politica pentru a deveni o vedeta. Sunt una. Nu am intrat in politica pentru ca vreau mai multi bani. Am deja destui cat sa duc un trai decent, eu si familia mea. Nu am intrat in politica pentru a imi asigura un loc caldut. Nu am ales PSD-ul la intamplare.

Am intrat in politca pentru ca m-am saturat sa stau pe margine si sa ii las pe altii sa aleaga in locul meu. Vreau sa vorbesc in numele meu si al celor care sunt ca mine. NU pot sa stau pe margine si sa privesc cu ochi carcotasi cum altii fac “ce e bine” pentru mine. Vreau sa ma implic. Am ales PSD-ul pentru ca este un partid mare si puternic, care are la baza principiile egalitatii si dreptatii sociale, care lupta pentru un sistem de protectie sociala si pentru ca sper ca o sa se tina de promisiune, sa ma sprijine in proiectele mele.

9 comments:

Anonymous said...

SI PE ILIESCU CAND IL SCOATETI DIN psd..CA SA FIE PARTIDUL ALA ASA DE CORECT PE CARE IL LAUDATI

Anonymous said...

Comunicarea e bună. Partidul nu prea, dar asta e opţiunea dumneavoastră personală.
Dar, deşi văd că descrieţi programul zilnic, lipseşte cu desăvârşire cel electoral: care sunt proiectele în care speraţi să vă sprijine PSD-ul?
Întreb asta pentru că dacă oferta electorală este alcătuită din notorietate şi sigla partidului, este cam subţire.

Anonymous said...

Bun venit în blogosferă! :)

Anonymous said...

Cand trebuie sa plec din tara sa pot beneficia de cei 25000 Euro,la revenire asa cum a promis Geoana,ce oferte mai aveti?

Anonymous said...

Chiar Luminita ... de ce mananci legume? Ca de ce intri in politica, cred ca deja stiu asta.
Pe de alta parte, ce ai vrut sa spui prin: "Am intrat in politca pentru ca m-am saturat sa stau pe margine si sa ii las pe altii sa aleaga in locul meu". Crezi ca fiecare dintre noi ar trebui sa intram in politica de fiecare data cand vrem sa alegem ceva?
Eu consider ca intri in politica atunci cand ai un program, cand ai capacitatea de face/ schimba ceva. Dorinta (indiferent de natura ei), nu e suficienta.
Desigur ca nu ai avea cum sa demonstrezi calitati de politician pana nu vei fi deja in sistmul politic romanesc. Abia atunci ne vom edifica in ceea ce te priveste.
Intre timp, convinge-te singura ca asta e calea pe care sa o urmezi si apoi convnge-ne si pe noi sin postura de politician, nu de candidat.

Succes!

Anonymous said...

Draga Luminita,
foarte bine ca ti-ai facut blog.Dar nu mi se pare corect ca in momentul in care vrei sa accesezi un site sa intre blog-ul tau.Incerc sa vad interiorul noului S60 si cand colo...Luminita Anghel si-a facut blog.Foarte bina ca ti-ai facut blog dar cu S60 meu ce-ai avut.

Anonymous said...

In mare am ras cu lacrimi dupa citirea blogului. Felicitari! :))

Anonymous said...

Sa dea cel de sus sa ajungi parlamentar dar nu ai sanse, cartile sunt facute si degeaba ne aburesti cu "chesti" despre proiectele tale...si despre averea ta pt 3 generatii.Mai bine spune pe ce scaun din dreapta ai fost si daca ti-ai luat doctoratul in SUA(sula) asa cum se lauda colega ta de liste.Nu apuca un reporter s-o intrebe ceva ca ea gata o baga pe aia cu doctoratul.Vai de tara asta si de mama noasta ca a ajuns de tot rahatul

Anonymous said...

Daca tot vrei sa ajungi parlamentar, ai studiile necesare pentru asta?
Facultatea de Sociologie-Psihologie nu cred ca e de ajuns, si pe deasupra absolvita in cadrul Universitatii Spiru Haret!